2 månader kvar :)

Tills att den lille ska komma ut :)
Tiden börjar gå neråt lagom nu..

Sitter hemma hos pappa än..
Ska till Jennifer idag och kolla på bebisen lite :) Vart så trött igår efter den långa promenaden så vi skulle ses idag igen :)

Så har man lagom träningsvärk i benen också, haha de har man inte haft på åratal..
Men är glad att jag inte har ont i bäckenet idag när jag går iallafall, men ont gör de på natten.. Vaknar och måste sätta mig upp för vända mig i sängen..

Bubben kommer hem sen mot kvällen, blir en lugn fredag.. Kanske åka hyra en film och mysa till..
Imorgon ska vi grilla flintastek och ha färskpotatis till de, gott :)

Sen fick jag mail att barnvagnen är äntligen påväg till oss :) Ska bli kul och få hem den :)

Nu blir de promenad me vovvarna och sen lite lunch..

Ha en trevlig helg alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0