Lördag än, säger vi..

Har inte gått lagt mig och orkar inte bry mig att klockan är över 00.00 och de igentligen är söndag då..

Idag åkte Fredrik iväg efter 9 på morgonen och skulle jobba till 2 ungefär så jag vakna då han åkte men somnade om, vakna och somna om ända tills klockan va typ kvart i två och kanske va dags och gå upp :)

Lite sen frukost och sen vänta på Fredrik..
Åker in till stan vid halv 4 och ska köpa present till Liam som fyller imorn på söndag då, grattis busungen :)
sen köpte vi nytt wii spel, super mario.. Åker förbi mamma en sväng där hela huset är fullt av ungar då, äter lite våfflor och så..
Blir sen och åka kolla på en husvagn runt halv 7 och tänkte kan sen åkte till sara och leslie på en kopp kaffe och vi vart kvar där till 9 och då va de dags och åka hem till vovvarna och sen spelade vi lite tv spel eller jag gjorde för gick inget vidare för Fredrik..

Nu sover han så sött här brevid mig i soffan så ska plocka undan lite och få han me mig till sängen och sova brevid mig :)

Natti natt folket.. Zzz..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0