Lördag..

Sovit ett bra tag och ganska bra inatt, vilket jag tycker är skönt..
Har ont än men de släpper efter ett tag när jag har vaknat..

Kände själv under brösten ungefär och på min höger sida som jag hade ont här om dagen så kände man att bebisen ligger mer åt de hållet, mycket hårdare där..

Vi åkte hem igår vid 7 på kvällen, efter att varit och Jennifer och Jeff och den lilla bebisen. Hon va så söt :)

Sen började jag städa lite i köket och grejja och lagade mat och sen bastade vi :) somnar så skönt sen efter de..
Hade påskägget på magen och gotta mig lite efter bastun me och h*n där inne börja leka som den bara..

Nu ska jag nog börja små städa och plocka undan och så, bubben fyller på torsdag och då kommer de besök och känner att de bra tid nu och städa undan lite och ta en stor städning sen dan innan igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0