Måndag..

Och jag har vart duktig, klev upp samtidigt som bubben min..
Alltså klockan ringde då 05.50, dags och kliva upp och äta frukost..
Frost va de ute då, gott då me en varm kopp kaffe och frisk luft efter en tallrik gröt och nu börjar solen komma upp mot våran tomt också :)

Ska till skolan men inte förrens vid 9 åker jag, skriva ett prov och hoppas de verkligen går bra nu efter all pluggandet i några veckor och igår satt man ute hela dagen och pluggade samtidigt..

Gårdagen som jag sa så va vi ute hela dagen, ända sen vi klev upp och åt frukost på altanen :)
Pluggade och samtidigt tvätta och torkade ute tvätten när de va fint väder..
Vovvarna tyckte om att vara ute också och sen grilla vi till slut och myste framför tvn..

Idag händer inte så mycket, förutom hem efter skolan och vika alla bebis kläder in i byrån nu när den är monterad och sen kommer förmodligen barnvagnen idag också :D Hoppas!

Men idag.. Idag är de 2 år sen jag träffade hjärtat mitt <3
Två hela år sen jag va ute och såg din första gången, kommer aldrig glömma den kvällen :)

Kände direkt att han där jag ser, han är den jag vill ha och han har jag idag <3

Älskar dig Fredrik Ingemarsson <3

 

Nu blir de läsa igenom papprerna till provet och friska upp minnet..

 

Ha en bra dag alla där ute!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0