Skärtorsdag ..

1 april idag då, tiden går..
Men orkar inte skämta me nån iaf, de gör alla som inte vet att de kanske inte är så kul, iaf inte om de skojjar om något som inte är alls roligt..

Sitter i bilen påväg upp till Timrå, vi ska va hos syrran där över påsk och ska mosa dom små kluttarna där :)
Har en bit kvar än och åka då, typ 25mil då..
Men mysigare att åka på kvällen, inte lika mycket trafik och så.

Har blivit friskare, tur att man slapp influensan som dom trodde på 1177 när jag ringde och frågade lite för va jätte dålig än i tisdags..
Men min söta bubbe är snorig och hostig nu istället, han får låta bli gosa me mig :)

Gick in i vecka 31 igår då, så nu är de 10 veckor kvar till BF men den kan komma allt om 8 till 12 veckor max då.

Vi håller på och letar och ska köpa en husvagn till sommaren, ska bli mysigt och åka iväg me den sen :)
Blir också över en helg innan bebben kommer, bara jag och min bubbe <3 mysigt..

Nehe nu har jag kollat för mycke neråt i bilen så ska kolla på vägarna istället..




Tog igår när man gick in i vecka 31 då..

 

 



Ska passa på och skiva grattis till Jennie också som blir ett år äldre idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0