Tisdag morgon..

Gick upp 05.45 och är pigg än. Lite gröt opch kaffe är aldrig fel och sen ville jag äta frukost me bubben :)
Klockan skulle ringa annars 08.00 så igentligen skulle jag kunna gå lägga mig i en timma ungefär eftersom har gjort de jag ska innan jag ska upp igen, blir skolan idag en sväng då..

Söndag vart lugn me lite kalas på eftermiddag och igår va jag inne i stan hos mamma och sen åkte vi och kollade på husvagnar, väntar att vi har en så ska vi åka en helg bort bara och mysa :)
Sen vart de handla lite och grillade på kvällen, gott..

Som sagt idag ska jag till skolan och sen händer inget mer speciellt, en tupplur sen kanske..

Nu ska jag dricka upp kaffet och vila lite innan bussen går vid 9..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0