Vecka 33 :)

8 veckor kvar då, närmar sig :)
Som allt annat också då, imorn fyller bubben år <3
Fredag fyller pappa år och på söndag fyller Liam år, massa kalas i helgen.
Imorn kommer Johanna och Lucas hit också, hon skulle kunna ta me tvillingarna också :)

Idag har jag plockat undan så mycket jag har orkat och tvättat en maskin tvätt..
Fredrik får hjälpa mig me damsugningen och skurandet..
Bakar bullar tills imorn också har man gjort, hoppas dom är goa eftersom har inte gjort vaniljbullar förut så återstår och se..

Fiskarna har fått massa bebisar också, va lite svårt och räkna dom igår när jag såg att de va en massa små fiskar men de va runt 30 st :D

Va i skolan igår också, fick provet tillbaka och hade alla rätt så de är inte så dumt och känner mig nöjd :)
Men fick däremot massa uppgifter tills tisdag igen då, känns att de är mycket för har lite tid den här veckan me all kalas och städandet och så..

Nu ska jag göra nån nytta här hemma igen, kanske ta och städa badrummet..

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0