14 December 2010

Inte mycket och skriva här nu..

Snuttan sover och ska snart börja me maten. Hade beslut ångest om jag skulle göra tacopaj eller något av kyckling, men tog fram kycklingen och tänkte prova och göra egen kyckling gryta. De blir nog gott eller ätbart iaf, bubben i huset brukar gilla min mat själv äter man ju de man lagar..

Och de känns i benen idag efter träningspasset från igår, men kommer fortsätta me alla olika slags passar och träna på egen hand också.. Hoppas mans er nån resultat sen, fast efter jul och nyår ska jag bli hårdare me vad jag äter. Kommer bli mer kokt igen och naturdiet också i 2 veckor iaf..
Lycka till, till mig själv (A)

Nu beger jag mig ut i köket och kollar genom skåpen och kollar vad som fattas till maten så får Fredrik handla me sig de hem..

Isabelle <3

Fredrik <3

Mina hjärtan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0