Lucia dagen..

13 december och de är 11 dagar kvar till julafton, 9 dagar kvar tills jag fyller och 8 dagar kvar tills vi åker på kryssning till Helsingfors :) Ska bli hur mysigt som helst ju..

Snuttan sitter i gåstolen och håller på "paket" till mamma, hehe..
Hon somna igår vid 22 tiden och vakna lite innan 10 idag, då va hon duktig för hon åt inte där imellan va bara nappen hon tappade ibland och den kan hon ju inte hitta själv riktigt än..

Så nu är vi pigga och glada här, håller på och packar hennes väska för vi ska till stan en sväng när Isabelles mummo kommer och hämtar oss. Vi skulle åkt buss men pappa Fredrik glömde ta bilstolen och den kan jag inte bära me ju..

Tänkte ta en runda på feelgood sen också efter Fredrik slutat jobbet så måste packa tränings väskan också..

Ska ta göra dom sakerna nu eller byta paketet och sen få in mig lite frukost innan man åker..

- <3 Isabelle <3 - <3 Fredrik <3 - Mina hjärtan <3 -
       7/6-2010            3/5-2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0