Natti natt..

Vet inte riktigt om jag är trött eller vad??

Men tänkte stänga ner datorn nu och glo på tv eller sitta me minm sudoku bok jag köpte igår..

Fick be mamma hämta mig idag eftersom Fredrik glömde ta bilbarnstolen me sig och kan ju inte släpa efter den me på bussen..
Åkte kolla lite efter julklapp åt bubben, dom va ganska saftiga i pris så får se om de går lösa de ändå för vet att han vill ha de och han skulle aldrig tro att jag har köpt de åt han..
Sen åkte jag till stan där alla mammor satt me sina barn och hade käkat lunch, skippade de för åt lunch hemma innan jag åkte.. Lill snutta fick lite burkmat och välling där iaf, gick runt lite och kikade tills Fredrik kom för då tog vi en lite fika eller jaa en kaffe tog jag bara..

Ringde Emma och bad henne följa me och träna men hade ju glämt byxorna så fick låna av Jenna som Fredrik kom me eftersom han va där så länge jag träna. Men han inte träna nått så vi körde ett pass me bodystep..
Och ja! Man känner sig duktig för de va inte de lättaste och hänga me där inte..
Vi bokade in oss på vatten pass lördag morgon :)
Men får bli nått pass på torsdag me eller lite träning bara..

Kom hem vid 8 och fick bli sen middag.
Potatismos, fisk, sås, broccoli och sallad och säger bara: guud så gott de va när man va hungrig :P

Så nu sitter jag här i soffan, ensam vaken för snutta somna lite efter 22 och samma sak gäller bubben. Båda två på soffan så vi sover där inatt igen, tycker de mysigt och eftersom jag sitter vaken längre också..

Men nu blir de tvn..

Natti natt.. Zzz..

Älskar min Isabelle och Fredrik <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0