Veckan som gått..

Har inte hänt allt för mycket under veckan, har bara inte orkat skriva på ett tag..

Måndag gjorde jag inget speciellt alls..

Tisdag så va jag me snuttan på BVC, vägde 8140g och va 65cm lång <3 mammas hjärta.
Sen va jag hos tandläkaren halv 12 först för undersökning och fick tid direkt till tandvärken jag hade haft då. Åkte på så att min plånbok kommer stå tom ett par månader, men nu ska jag me sköta tänderna och jävlar rent ut sagt om de är hål efter allt är lagat..

Onsdag va jag hemma och sen åkte jag till parken och fyllde plånboken med 1900 balubas som vissa säger, göttit..

Torsdag städa jag hemma och grejade för fredags kvällen, va handla snacksen också..

Fredag vart de ju sexparty här hemma, vi vart runt 15 personer och kul hade jag faktiskt :)
Tack alla som kom :)

Lördag tog vi de bara lugnt hemma och åkte till Fredriks pappa och hämtade snuttan, där hon fick sova över och allt hade gått bra :) 

Söndag så har vi vart på julmarknad, hittade några snygga berlocker till mitt armband och sen ljuslyktor, dregellapp åt snuttan och en hjärtformad halsband till mig där de står Isabelle på <3
Sen va vi handla lite välling och mat, åkte hem och gjorde pommes och nuggets.

Nu sitter vi och spelar bingolotto och bara har en myskväll :)

Älskar min familj mest av allt <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0