Drömde ..

Drömde inatt att jag fick en liten tösa :)
Berättade för alla att de blev en tjej och ingen kille som jag trodde, men va ändå överlycklig :)

Alla tror ju att de blir en liten tjej och jag är den enda som tror att de blir en liten Fredrik junior :)
Så ska bli spännande om drömmen stämmer eller inte..


Ska åka in till stan och fixa present och några andra saker.

Brorsan fyller år idag så grattis till han..

 

Sen ska jag luncha lite me Ellen också. Ska bli kul, inte sett henne sen i somras ungefrär..

 

Så hörs!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

hehe okey jo men visst slemproppen kan gå mkt mkt mkt tidigt! Jo då jag tror lillfjärt kommer inom 4 dagar iaf! :)

2010-02-23 @ 18:31:08
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0