En ny vecka..

Yttligare en ny vecka och den här veckan kommer bubben hem <3 längtar massor till torsdag om han inte nu skulle komma hem innan, va lät förkyld igår när jag prata me han och han stackaren blir jämt jätte sjuk när han väl blir de, tycker inte han ska behöva sitta där och jobba då..

Vet inte vad som händer idag eller så,skulle hämta en annan telefon men får se om hon tantan hinner höra av sig innan jag åker.. Är trött på den nya mobilen, de är inte min stil helt enkelt och vill faktiskt ha en telefon me knappar nu istället..

Somna som en gud igår efter att man har klivit upp innan tuppen och sen bastat och så :)
Men är trött än så funderar om man ska åka in till stan om man lyckas få me sig nån bara, inte kul och gå själv direkt..
Tänker inte ha nån städ och tvätt dag idag iaf, haft de i två dagar och nu vill jag bara göra nått annat..

Ska dricka kaffe nu så man piggnar till lite, nån lust och komma på en kopp?



Saknar dig bubben <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hehe ja vi båda kommer ju vara mammalediga :) Så vi kommer nog kunna träffas :) Allt bra med dig?

2010-02-22 @ 21:56:00
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Slemproppen har gått.. :) MEn det kan den redan göra i vecka 20 men sen återbildas den igen!

2010-02-23 @ 10:06:40
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0