Fredag ..

Ska dra mig till linköpinhg och handla lite, letar inte efter något speciellt men hittar nått gör man alltid..

Får se vad kvällen har att erbjuda sen..
Kanske blir fredagsmys me jennie om jag kommer hem i tid och hon masar sig hit.
Äta lite gott och se på tv sen kan de bli annat också, sånt som märks..

Magnus va här och bärde in lite ved åt mig, efersom Fredrik inte han göra de igår..
Skönt och slippa bära bara från altan för de tar på ryggen direkt och de är inte så bra just nu..
Men snällt och åka hit och hjälpa iallafall :) 

Nu ska jag göra mig ordning innan päronen plockar upp mig..


Saknar dig bubben <3







Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hittade du något fint att shoppa i lkpg igår sen?=

2010-02-20 @ 11:28:29
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0