Fredag ..

Är bjuden på fest och haka me till parken ikväll..
Men vet inte vad jag ska göra..

Känns som alla skiter i och fråga sen till slut för säger jämt nej men dom flesta brukar säger nej till mig så..
Fast är ju inte som alla andra, är mig själv bara..

Men har vart hemma från skolan idag och kanske ska stanna hemma också, är man sjuk så är man de men vem vet om jag mår bättre senare ikväll sen.. Sånt som återstår och se..

Finns ju alkoholfri öl och den är ganska god när den är kall bara :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Okey... Ja dom här designerna som blogg.se kan rekomendera så sett är himlans tråkiga faktiskt :(

2010-02-05 @ 12:54:47
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jo det är ju det.. Men du kan ju lära dig :) bara ladda ner photoshop och sen sätta sig.. man lär sig tillslut!

2010-02-05 @ 16:08:30
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0