Måndag, måndag och måndag..

Tiden bara rinner iväg..

Nu har dom små knotten varit här över helgen.. Ser dom nästa gång i sommar när man ska dit, långt kvar ju..
Men vem vet om man åker innan och hälsar på..
Lägger upp några bilder från mobilen nån dag..

Och csn har äntligen kunnat fatta ett beslut och snart har jag pengar på mitt konto och snart ska jag handla men vad vet jag inte än :P

Är sugen på gå till frissan för klippa och färga och sen kanske även skaffa lite löshår?
Skulle va snyggt me lite längre hår men bara ibland..

Får se vilket de blir och hur..

Alla hjärtans dag va de igår också :)
Fick en krustång av bubben min i present och sen nya mobilen som jag har :)
Han fick en rakaparat av mig som han har velat ha och sen lite choklad och ett par söta fillingar (:

Vi laga lite god mat hemma och hade de trevligt bara :)

Älskar dig Fredrik <3






Kommentarer
Postat av: sara

Fick du ut mkt pengar? med tanke på löshår ;) :p Det kostar väl lite va!? =)

2010-02-16 @ 18:51:36
URL: http://slalalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0