Städa?

Vet inte vad jag ska göra..
Om jag ska städa eller bara sitta här och kanske fortsätta ha 2 1/2 män maraton?
Fick dom nyaste säsongerna av Lars så har massa och se nu, tycker ju dom grabbarna i serien är för bra.. eller?

Städa borde jag göra för vardagsrummet ser ut som en soptipp för vi la alla grejer från hallen dit och dom ska inte tillbaka till hallen och sen kommer syrran från Timrå hit me familjen på torsdag så kan inte se ut som de gör..

Försov mig imorse, vakna fem minuter innan bussen gick till skolan.. Gött och försova sig när man har sovmorgon också? Sen gick de ju inte nån buss förrens vid 11 nån gång och skulle ha slutat skolan 12 så fick stanna hemma och se glad ut typ :/

Ska ta och göra nån nytta här, har varken nått och skriva eller glo på nätet om inte se på serien då..



Kommentarer
Postat av: sara

Samma här hemma! Städdag! Tvättar med! Gah, jag hatar att tvätta!

2010-02-09 @ 14:13:52
URL: http://slalalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0