Trötter..

Måndag igen..

Har inte haft tid eller lust och sitta vid datorn i helgen..
Har tillbringat helgen me bubben min istället :)

Vi fick för oss i lördags att måla hallen så vi åkte och köpte färg..
Vart snyggt och möblerade om samtidigt när man ändå va tvungen och dra ner allt från väggarna så kunde man passa på..
Sen fick vi för oss att färga "hallen" på övervåningen också så vi gjorde allt på en och samma helg, fint vart de där också och är glad me lite förändringar hemma :)

Fredrik la handen på magen i lördags morgon och han kände den lille i magen <3
Tycker de mysigt och man känner att den bara växer som en riktig bulldeg och rör sig som en karate unge där inne :)

Saknar dig min Fredrik och älskar digmer än något annat <3

Så nu är de måndag igen och Fredrik har åkt till stockholm, men de är hans sista vecka där :)

Skoldagen gick bra men är så trött om dagarna så skulle vila en stund, gick upp och la mig i sängen och kolla på tv en stund och sen somna jag, vaknar gött utvilad nu lite efter fem..

Ska hitta på nått eller se på en film, orkar inte ha arslet framför datorn heller :/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0