Vecka 23

Tiden går!
Känns inte att de är över 4 ånader sen jag fick redan på att de finns en bulle i ugnen.
Men ska inte säga något för längtar ju tills den finns utanför magen också :)

Bilder har jag inte tagit än men de kommer snart de också :)


Älsklingen kommer hem ikväll också, tiden går fort där med att han jobbar borta fast det är så ensamt om kvällarna.

Bara en vecka kvar i stockholm och sen en vecka nånstans i småland sen kommer du jobba hemma och sova hemma på vardagarna också <3

 

Älskar Dig Fredrik Ingemarsson<3

 

Hoppas jag kan finnas tillräckligt för dig nu när din gammel farmor har gått bort <3

Han aldrig träffa henne och hon han aldrig få veta att du ska bli pappa men hon ser dig där uppe och är stolt över dig ska du se :)

 




Och undra om de blir skola imorgon, vissa bussar är inställda än och vissa har börjat åka igen..
Vill inte chansa direkt om vädret fortsätter vara så här för då blir ju våra vovvar ensamma hemma om jag inte tar mig hem från skolan :(

Sånt som märks imorgon, uppgifter skulle finnas på våran sida om de blir inställt eller att bussen är så pass försenat..



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jo jag tycker det finns massa fula barnkläder.. Men alla har vi ju olika smakar som tur är.. Men vissa förstår jag mig inte på hur dom kan sätta på sina barn vissa kläder ,,, Men det kanske jag inte ska heller.. Ne det är ju upp till dom om dom skulle köpa kläder på loppis och myrorna och sånt.. Men jag skulle aldrig köpa något sånt varken till mig själv.. våran son eller till christer.. Jag tycker det är äkligt att använda kläder som någon annan användt. usch!

2010-02-03 @ 15:32:34
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0