Vi kände på magen <3

I fredags när jag gick la mig, natten till lördag tänkte jag att jag känner lite på magen och kände då när du sparka där inne i magen <3
Helt underbart och mysigt när man känner på magen.
Pappa kände dig sparka sen lördag morgon när du va igång innan vi klev upp :)

Hoppas de snart blir allt starkare och lättare att känna dom, varje gång mamma känner dig så lägger jag handen på magen så blir du still och när jag tar bort handen så börjar du leka igen, lilla buse :)

Håller på och gör ordning i rummet också, fått upp några tavlor och barn gardiner, kommer bli så fint så :)

Mamma och pappa längtar så mycket efter dig <3
Kommer bli mysigt att bara ha hemma kvällar med lilla familjen.

Kommer lägga upp bilder på ditt rum och dina fina saker och kläder du har redan så alla andra blivande mammor kan se hur jag planerar och handlar som blivande mamma :)

Saknar din pappa massor, men han kommer hem imorgon <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jaa ta kort och lägg ut ... :) Alltid roligt att se vad mammor köper till sina barn.. Vissa handlar ju så äkligt fula kläder så det är ju synd om barnen! Så det ska bli intressant att se... Jodå det är bra förrutom sammandragningarna jag får då och då! Och sen min slöhet nu igen... Vetifan om kroppen håller på och vilar upp sig till förlossningen eller något... Är så jävlans trött hela tiden

2010-02-02 @ 18:26:24
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jo jag tycker det finns fula barnkläder.. Jag känner en person som enbart köper massa kläder på loppis och shit visst de e la inget fel med det.. Men det är ju äkligt tycker jag! + att hon kan blanda alla möjliga färger och är det hål i kläderna så struntar hon i det.. utan hon bara klär på ungen vad som hellst!

2010-02-03 @ 10:10:33
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0