Vilket Väder =S

Kan de bli mer snö än vad de redan är?
Jag som sa innan jul nån gång i november att jag skiter i och köpa nya vinter skor för vi har aldrig nån riktigt vinter.. Men kanske va fel och säga de.. Och de vinterskor man såg idag är sånna upp till knäna, dom ser jätte bekväma ut men om dom kunde ha varit kortare..

Handla istället ett par tränings skor, ett par vanliga skor och ett par lite finare som man kan ha till vardags med, så nöjd vart jag ändå :)

Så nu fattas de bara köpa de där tränings kortet som jag har sagt att jag ska göra, är jätte sugen på simma eller bada lite och träna lite smått iallafall..

Får se hur min helg blir, den ser inte riktigt rolig ut, inte ensw även om jag har sportlov en vecka framåt för får tillbringa den i ensamheten ute i landet :/

Va på BM besök idag, va hur mysigt som helst och höra bebisens hjärta, men när min bm kom me aparaten så flytta den sig men vi fick fram ett snitt som låg på 144 slag/minut och de va ju bra då :)

Älskar dig Fredrik <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0