Vill, vill, vill..

Jag vill gå lägga mig en stund och vila :(
Men när jag gör de så blir de alldeles för många timmar och har ju massa grejer som  ska göras tills ikväll och imorgon..

Håller på och städar.. Ja jag gör de fortfarande, plockar undan i rummen och torkar lite på hyllor och så..
Bädda rent till bus ungarna som kommer ikväll och plockaa bort grejer från golvet så de inte hamnar i munnen..

Sen tills imorn ska jag skriva om giftemål och adoption gällande homosexuella, intressant va..
Vi skulle redovisa en kultur och gruppen jag är med i så valde vi just detta..
De är intressant och så men tycker jag är dålig på leta fakta och redovisa de på ett bra sätt och de där prata inför klassen har aldrig nånsin vart min grej, aldrig.. Men lärarna förstår inte de att man får en skräck, man hamnar i chock när man ska prata inför en hel klass.. Kunde iaf delat in oss i några grupper..
Måste man kanske börja skaffa papper eller intyg på sånt också att man inte behöver känna så varje gång man ska redovisa något..

Ne nu ska jag göra de ena och de andra så de blir klart, får sätta på en kanna kaffe så ska de nog lösa sig fast jag har redan druckit mina 3 koppar kaffe som jag får för tillfället dricka per dag..

Imorgon kommer min buse hem :)
Han ska jobba hemma nästa vecka ju och de gillar jag, sen sista veckan i februari så ska han ner till småland men kommer hem torsdag och sen de me jobba borta ska vara över :)
Äntligen säger jag bara!

Älskar dig Fredrik <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0