Äntligen fredag..

Ja äntligen är de helg igen..

Märker att vissa saker kan komma upp två gången vad som gäller helgen om badandet..

Men men, tvingar aldrig nån att läsa de två gången :P

 

Skolveckan kan jag ju säga att den vart kort..

En lektion i onsdags..

Måndags va jag hemma, tisdags va de SG, onsdag skola då, lediga igår och idag är jag hemma för mådde inte alls bra igår.

Tog tabletter men de hjälpte aldrig mot huvudvärken och att jag mådde lite lustigt..

 

Ligger kvar än i sängen, väntar bara på att min bubbe ska komma hem ju <3

och hundarna ligger ändå här brevid mig och sover så sött så då får dom göra de :)

 

Återkommer senare..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jo visst kan jag hjälpa dig igen .. :) inga problem..

2010-01-29 @ 17:43:30
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: jenna

jo vi kan träffas nästa vecka, det är ju bara att du hör av dig. jag är hemma hela veckan tror jag:P

2010-01-30 @ 12:49:06
Postat av: Alexandra

Hallojsan.. ALlt bra med dig?

2010-02-02 @ 10:04:56
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0