Bara Vinter..

Känns att de är dags och plocka ner ljusstakar,  tomtar och bockar i lådan åter igen, fast de är himla mysigt me alla dom sakerna framme.
Men lite mys känsla finns allt kvar tack vare de här vädret vi har nu, mig gör de absolut inget att de kallt för är inte dess mer ute här om de inte skulle vara kallt.
Har massa annat och grejja här hemma nu som ska bli klart (:

Igår
Hitta en mamma tröja/tunika när vi va i Linköping.
Vi handla lite grejer till bebisrummet, en ny fritös som vi fick av min syster i julklapp vilket vi skulle köpa när vi hitta en bra fritös, lite små grejer hem också och sen en ny tvättmaskin :D Verkar som jag är helt överlycklig av de och de är jag faktiskt för den har en tumlare också, slipper äntligen hänga upp all tvätt som man kan tumla istället och sen när man ska tvätta massa bebiskläder så går de snabbare me en tumlare.

Vi va kika på lite vagnar också, blir nog svårt och välja vilken man ska ha :)

Bilder kommer upp nån annan gång när man har tagit lite nya bilder.

Nej nu ska jag nog börja städa lite, så tiden går.
Bubben är i Finspång och jobbar, kommer nån gång senare i eftermiddag så tänkte de skulle va fint när han kommer hem igen :)
Fast risken finns att man får nån kommentar om mina döskalle grejer hemma som åker fram igen efter julpyntet :P Älskar ju de helt enkelt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0