Foglossning..

Vart hos sjukgymnasten nu på förmiddag..

Har foglossning på gång så nu gäller de för min del att jag tränar när jag ska fixa kortet imorgon.
De förebygger och kanske inte får mer onsdare än vad jag har nu ibland och sen hjälper de till att mjukna upp bäckenet och träna magmusklerna så jag har lättare att klutta ut ungen sen :)

Fick träningstips hur jag ska göra hemma och det skulle göras varje dag men de tog inte lång tid och göra dom..

Ska börja laga lite lunch till mig själv här, tycker de tråkigt men måste mata den lille i magen också :)
Så de blir fiskgratäng idag..

Ska eventuellt åka in till Linköping me päronen sen och glutta lite och köpa lite hundben och godis åt busarna här hemma..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0