Längtar tills imorn <3

Då kommer min bubbe hem <3
Saknat han grymt mycket den här veckan faktiskt, saknar han varenda minut hela tiden..

Ska försöka sova så tiden går, har lätt att vara ensam på dagen för kan sysselsätta mig med skol arbeten och göra något hemma men nu på kvällar har man inte lust med sånt för då ska man ligga och mysa med varann.
Då blir min saknad efter dig stor på kvällar.

Imorgon ska vi åka storhandla nu faktiskt..

Sen ska vi till örebro och bada på lördag, vart inget i helgen.. Vi packade badväskan till båda och åkte köpte nya badkläder men sen hade dom bara motionsbasängen öppet och det betalar jag inte närmare hundra spänn för..
Så vi väljer större och bättre plats nu och nått att se fram emot, varken jag eller Fredrik har vart där..

På söndag ska vi fira Elsa som fyllde 2 år i tisdags, grattis :)
Måste hitta nått roligt till henne också ju (:

Bebisen i magen lever sitt liv, märker mer att den börjar grejja där inne när jag sätter mig eller ligger i sängen om kvällarna, tycker de bara mysigt att känna dig innan man somnar, är inte iaf helt ensam <3

Läste att fostret i magen kallas för ett barn nu när man är i vecka22 :)
Jag har faktiskt ett litet barn i mig, ett mirakel.

De förändrar min och Fredriks liv helt, på¨ett underbart sätt för vi två blir 3 och en hel familj <3
Den kommer nog se ut som sin söta pappa tror jag :) lika söt och liten och bruna ögon nog (:



På tal om något annat, blir jag hemma imorn från skolan, vet inte om de migrän eller vad de är fel på mig..
Hade huvudvärk när jag vakna och kommer ha de när jag lägger mig, tabletterna hjälper inte och mår knas bara..

Försökt plugga här me min social omsorgs uppgift som handlar om utvecklingsstörning, tycker det är intressant faktiskt men nu känns de som att min hjärna har inte alls fungerat idag..
Ska lägga mig i sängen och läsa lite mer och försöka klura ut de sista också så jag har de gjort klart åtminståne..

Gymkortet blir och skaffa sig på måndag förmodligen, känner inte för åka in till stan och skaffa den för har nog inte ork till att bada imorgon coh sen ska jag boka tid för en instruktör, har tränat innan men vill göra rätt nu när du finns i min mage..

Dags och sussa eller gosa med vovvarna nu iaf..


Älskar dig Fredrik Ingemarsson mer än allt annat som finns, du är allt för mig och har den största platsen i mitt hjärta för evigt <3

Natti! Zzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0