Munkar eller munkar..

Sitter hos mor och hon ska göra munkar, ska få ta me mig hem lite.. har inte gjort munkar förut så fick se på hur man gör dom (A) jammi jammi, gillar inte munkar alls men dom har jag jämt tyck om..

Och gissa vad? Fredrik fick nyss sms att mina t-shirtar har kommit :D
Lite bråttom hem känns de som nu, har väntat att dom ska komma ju, kommer lägga bild sen :)

Måste samtidigt ta lite bilder på mammas allas 9 vovvar och lägga ut bilder, dom är så söta :)
Mamma stack iväg en stund förut och efter en sekund hon gick utanför dörren va Enzo imitt knä, alltså han klättar upp för staketet som finns i hundarnas rum :P

Ska va duktig nu och "se" hur man gör deg och rullar munkar..

Kommentarer
Postat av: Alexandra ( Kicka )

Okey konstigt.. Det har jag aldrig haft problem med.. Men lägger du dom rätt då? För det finns ju i olika stilmallar som kodar på din blogg? aaa får du ingen hjälp så kan jag hjälpa dig med bebis räknaren!

2010-01-07 @ 22:31:21
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra ( Kicka )

Loggar in på msn nu då så kn jag ta dina uppgifter så ska jag hjälpa dig...

2010-01-07 @ 23:34:59
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0