Nya Tröjan :)

Godmorgon!

Idag mår jag bra :)
Fast jag valde att ställa klockan "tidigt" så man kommer in i rutinerna igen inför skolan :/ som man inte direkt har lust med just nu. Så ställde klockan 9.30 men vaknar runt 7.30 och mår bra :D

Här är ena t-shirten jag fick igår hem och bilderna är tagna nu på morgonen :)
Kommer nog komma upp ganska mycket bilder på bloggen eftersom tycker de roligt ha me bilder av de man gör och har gjort :)


Gillar den :)




Liten kula och den växer :)




Gillar :) Får va stor utan och skämmas för de blir något fint av de sen :)





Nu blir de frukost, bakade igår kväll hålkakor. Hoppas dom är lika goda så som dom ser ut! :D

Sen bär de av till Linköping :)
Handla lite grejer på IKEA och kolla om man hittar mamma kläder :)

Kommer göra ett inlägg sen där jag har bilder på våran vovvar, så dom också får vara med :)
Har bilder på dom igår när de va så nyfikna när jag baka och när vi åt mat, men de är ju inget ovanligt (:

Hålkakorna, jammi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0