Nytt År & Nya Inlägg..

Dags och skärpa mig och börja skriva lite vad som händer i mitt liv och vad som kommer hända :)

Är idag 21 år och inte länge 18 när jag börja skriva första gången, har raderat mina inlägg, sparade dom me bilderna bara och där står inget om mitt gamla liv så säga..

Bor utan Borensberg med min underbara sambo Fredrik. Han är nästan 3 år äldre än mig och helt underbar som pojkvän <3 Älskar han varje sekund, varje minut och varje dag av mitt hjärta resten av mitt liv <3
Han är min sol om dagen och min stjärna om natten för få kraft till varje ny dag som kommer.

Vi har vart tillsammans 1 år och  8 månader och 2 underbara dagar <3
Vi träffades första gången i början av april 2008, han jobbade och jag va ute där han jobbade då.. Kramades lite me han till bra låtar och prata lite.. En vecka efter är jag ute igen där han jobbar och då vart de mer kramar och pussar, följde me han hem och vi prata om allt möjligt.. Vi va som gjorda för varann direkt <3
Efter den dagen han lämna mig hem har vi pratat me varann varje dag i telefon och skickat fina sms till varann för reste bort i en vecka och såg direkt jag kom hem.. Har en myskväll då på valborg 2008 hemma hos honom efter han hade jobbat klart nere i Motala hamn och vi känner att de verkligen kommer bli vi och vi vart tillsammans sen den 3e maj 2008 <3
Några månader senare, närmare sagt 24 augusti 2008 känner vi att vi vill förstärka våra känslor och bevisa för alla att de kommer va vi två för alltid och vi förlovar oss, helt underbart att de hände <3
Vi köper en liten vovve i slutet av november 2008 som fick heta Tippen enligt husse då :)
Förstärker och förstärker våran kärlek för varje dag som går och efter 1 år vi har vart tillsammans så köper vi huset utanför Borensberg.
Vi hade pratat flera gånger och sedan bestämt att när vi bor ihop ska jag sluta me mina tabletter så vi får bli en familj :) Slutar me dom i augusti 2009 och det tar inte mer än ca en månad så får vi veta att vi ska bli föräldrar och den lyckan som kom in i mig går inte förklara, man får själv uppleva den :)

Så här sitter jag gravid, går in i vecka 19 imorgon och de börja bli lite rund mage :)
Kommer skriva och lägga bilder så ni som vill får gärna följa och läsa hur de går och hur h*n växer i magen på mig :)


första UL, v10+6

Första Ultraljudet, är i v 10+6 :)

 

Första bilden på magen, v 16+5

Första bilden på magen, v 16+5 :)


Kommentarer
Postat av: jenna

nee vad mysigt de lät allt, om hur ni träffades o hur ni snart är en hel familj, som min sambo säger hehe...



Men vi får träffas snart tycker jag puss jenna

Postat av: Alexandra

Åh så skoj med en ny mamma blogg att läsa :)

Får jag lägga till dig på mina favoriter? Mvh / Kicka

2010-01-05 @ 22:44:36
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Under min bebisräknare så finns det en länk som du ser.. där trycker du bara så kommer hemsidan upp så får du knappa in det.. Och sen går du bara in på din stillmal och kopierar in det... och sen finns den på din sida!

2010-01-05 @ 23:35:17
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0