Onsdag och bubben är hemma :)

Om jag inte skulle ha ringt bubben igår för sga godnatt som vi gör varje kväll så skulle jag ha blivit livrädd för han kom hem vid 23 tiden igår :) Att han tycker om och överraskas.

Vi tog en riktigt sovmorgon idag iaf, klev upp runt halv 2, så skönt :) och gjorde pannkakor till "frukost" åt oss.
För att hitta på något så åkte vi och handla lite nyttiga saker så jag kunde baka bröd och imellan gjorde jag middag åt oss, spaghetti och köttfärssås :)
Vart precis klara me de sista plåten me bröden så nu ska vi gå upp en våning och spela rita, gissa & "sova" hehe våran egen lek om ni undrar :P

Sparkarna har inte kommit fram i min mage än, eller svårt och säga om de är sparkar jag känner nån gång om dagen men dom lär bli starkare inom nån vecka bara :)
Går in i v19 idag också så tiden går framåt, snart dags för sista ultraljudet och Fredrik kan äntligen följa me och se den lille där inne :)

Kylan har kommit hit så man kan inte göra så speciellt mycket, kan inte va ute för fryser direkt och tror inte den lille i min mage gillar de mer än vad jag gör.

Finns inte mycket och skriva så ska lägga bröden i påsar och kolla så inte bubben somnar här vid bordet som de ser ut att han gör :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du får säga till om du behöver hjälp med bebis räknaren... Besöksräknaren är rätt klurigt.. Det är massvis med olika koder man ska få in på rätta platser och såvidare... Förssök google lite så lär du nog hitta något bra svar på hur du får in den! Jag kommer faktiskt inte ihåg mer än att det var sjukt klurigt!

2010-01-07 @ 00:19:04
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Jaana

Jag minns att innan man kände dom "riktiga" sparkarna, så var det som om fjärilar sparkade fotboll i magen ... Svårt å förklara, men man känner skillnaden iaf. :)

När Viktor satte igång med sina karatesparkar, brukade jag ligga på sidan och lägga tv-fjärrisen på magen ... och såg sen hur den guppade upp å ner. :)

2010-01-07 @ 02:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0