Tisdag ..

Precis ätit middag, mätt som bara den. Vart fiskgratäng och morötter och ris, gott :)
Och har hålkakor i ugnen :) Mycket godare me hembakat och jag gillar inte ens hålkakor annars eller köpta då.

Skolan har börjat då..
Men men, schemat ser bra ut för terminen och förmodligen får jag validera bort en del av praktiken vilket är gött så slipper jag göra de efter mamma ledigheten..
Men de stora men är nu om jag får csn eller ej, har ingen direkt lust och plugga arslet av mig nu och verkligen bli godkänd och inte få hjälp från dom, man vill ju inte direkt gå typ 2mil till skolan varje dag..

Veckan varrt kort iaf och billigt och ta sig till skolan. Ladda de nya resekassan men på bussen funkar inte deras grej så man kan betala så har åkt gratis hittills :)
Igår hade vi inte ens en timma skola, upprop och så som vanligt första dagen.
Idag så hade vi två lektioner omvårdnad men halva bestog av att se "skolan" som jag redan visste dock.
Imorgon slutar vi till lunch och sedan lediga torsdag och fredag, hemuppgift har vi men de va inget direkt svårt..

Och imorgon börjar de "nya" året för mig..
Ska skaffa mig ett gymkort, ja vissa tänker men du kan inte träna för du är gravid?
De hör man från dom som inte är gravida eller inte ens har barn.
Ta reda på fakta innan ni säger något, man ska inte ge upp sin träning bara för de. Man ska enbart ta de lite lugnare och tex cykling är bra träning för bäckenet inför förlossning..
Så ska "mjuk" träna tills bebisen har kommit och efter det gäller de få bort alla kilona man plussa på och lite extra man hade innan..

Det nya året efter de här nya året ska vara en ny människa, jag ska vara de och ska klara bara klara av de :)

Min prins <3 har åkt till Stockholm igen efter lite uppehåll vid jul och nyår.. Men han har bara den här veckan och 4 veckor kvar där och sen kommer han vara hemma hos mig <3
Som tur är pappa här och håller mig sällskap och Nisse & Tippen har sällskap av Taku :)

Nu ska jag ta  ut dom andra hålkakorna jag slängde in här imellan..

Ha de bra!

Saknar dig hjärtat <3 Älskar dig mest av allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0