5 dagar kvar

Börjar närma sig om man slipper gå över tiden..

Vakna idag igen vid 5 och kunde inte somna om, bara kliva upp och sen gjorde jag frukost åt min bubbe och mig :)
Nu har han åkt till jobbet och jag funderar på gå lägga mig igen, mamma kommer igen runt 10 och vi ska försöka
få klart de som är kvar här hemma..
Vi fick upp barngrinden och rulllgardinen till sovrummet igår, inte mycket som fattas nu som ska göras klart (:
Så skönt när de ordning gjort och fint här hemma.

Sen ska vi åka handla lite som fattas här hemma, slippa åka handla direkt sen om man råkar åka in innan då..

Köpa dop present också, ska på Isabellas dop på söndag :) Saras och Leslies bebbe :)
Sen ska vi grilla och mysa ikväll bara :)

Nu ska jag vila en stund igen, eller försöka..

Älskar dig bubben <3





Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-06-04 @ 06:51:34
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0