Söndag..

Idag ska vi åka fira gammel farfar som fyller år nästa vecka, dom ska få se lill snuttan också :)
Sen blir de andra som också får se henne första gången på pappas sida :)

Helgen har vart ganska lugn, hämtade hem hundarna i fredags men de lite jobbigt med Tippen för han vill vakta eller skydda henne från Nisse.. Nisse är lite rädd och vara nära vagnen när hon ligger där och sover så hundarna kan va me oss.. Men Tippen ska kastreras på tisdag, både för han ska sluta kissa inne och sen förhoppningsvis bli lugnare också..

Sen va dom på hembesök från bvc i fredags också..
Isabelle vägde 3510g nu och de tyckte dom va bra :)
och jag själv har gått ner runt 11-13kg redan :) gillar, gick ju bara upp 8kg under gravidititeten..

Tjejen hade fått paket från moster me familj i timrå hem i posten också :)
Lite kläder och de gillar vi :)

Igår va vi hos mamma och grilla, min äldsta bror kompå besök så lilla kusin Elsa fick se Isabelle :)
Kläder fick hon även av morbror me familj :)

Sen åkte vi hem, va hemma runt 7.. Jag och tösan somna i sängen som stockar och vaknar runt 10 nån gång :)

Inatt/tidigt imorse trillade Isabelles navelsträng pluppen av också :)

Nu är de dags och mata lill tjejen om hon vaknar snart och sen åka till gammel farfar för kalas :)


Älskar er Isabelle och Fredrik <3
Ni är allt för mig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0