Vecka 40

Alltså 7 dagar kvar tills den ska komma ut! :)
Eller jaa, hoppas de iallafall men inte långt kvar ändå om man får gå ut på tiden..

Har inte orkat blogga och finns inte mycket och skriva heller..
Tar dagarna som de kommer och tänker inte så mycket för allt ska gå bra helt enkelt..

Skolan har jag typ skippat nu, känner att jag behöver få ta de lugnt och inte stressa med skolarbeten, kommer ju ha ändå hela höst terminen på mig och göra allt ikapp för ska fortsätta plugga efter jul sen tänkte jag..

Vi har fixat här hemma lite nu, vi sover nere i sovrummet brevid vardagsrummet, tycker de bäst för sen bebisen har kommit så slipper man springa upp och ner och sen är de svalast i de "blåa" rummet, de andra är som bastu på sommaren!

Och idag ska mamma komma hit och hjälpa mig städa och göra mer ordning, sa att vill få de städat och klart me allt innan den kommer, aa visst dammsuga och skura golven får man göra varje vecka men vi har massa annat och göra också..

Nu ska jag hitta på något eller gå vila mig en stund, mamma kommer på förmiddag sen och vaknade redan vid 5 idag och känner mig dock inte trött men vet att jag kommer va de sen..

Va duktig och gick upp och gjorde frukost åt min bubbe och åt me han och nu har han åkt till jobbet så finns inget mer och göra så här tidigt..

Ha en bra dag alla och jag ska försöka skriva mer nu när de närmar sig och säga hur de går för ser att de är en del som går in här ändå och kollar och alltid blir ni besvikna när jag inte har skrivit..


Älskar dig Fredrik <3



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lycka till när det väl drar igång

2010-06-02 @ 08:24:35
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hehe ne är faktiskt fruktansvärt jobbigt den där magen som är ivägen och allt.. Men det är det ju värt. Man får ju världens finaste underverk :)

2010-06-02 @ 12:50:54
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Malin

Snart är det dags;)

Önskar er all lycka!!

2010-06-03 @ 12:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0