3 månader kvar <3

Har gått me bulle i ugnen i ett halvår och nu är de bara 3 månader kvar <3
Tiden har gått fort och kommer säkert gå sakta nu sista tiden när de har börjat bli tyngre och man längtar till att den ska titta ut :)

Helgen har varit lugn här hemma, somna tidigt både fredag och lördag..
Vi fixade akvariet och en bokhylla till vardagsrummet där firrarna står nu, bild kommer sen nån gång :P

Bubben har åkt ner till småland den här veckan och hoppas verkligen dom slipper åka nån annanstans nu och jobba, vill ha dig här hemma hos mig. Va så skönt förra veckan när du va hemma och tiden går snabbare och jag mår helt enkelt mycket bättre när du är hemma.

Saknar dig min prins <3

 

Snart är de påsk och vi ska förmodligen åka upp till norrland till busungarna :) ska bli skojj om de blir så, hoppas :)


Nu ska jag mata fiskarna och fixa här lite, ha de bra!

 

Älskar dig min Fredrik <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0