Försöka sova..

De kan man göra men vet inte om de kommer och funka..
Orkar inte me nånting just nu och då känns de som också att orkar inte heller gå upp och sova för vila ut mig för vill ibland bara att tiden ska stanna men ändå inte..

Skolan har börjat gå neråt känner jag nu, de gör inte lättare att jag ska sitta och plugga in massa i skallen som inte fastnar när inget annat vill hellre fastna där just nu.. Vill bara få ut massa saker ur den istället..

Tror de bättre om jag faktiskt ska gå hemma resten av tiden tills den ska komma ut..
Känner inte för sitta vid en skolbänk om dagarna när jag inte ens orkar sitta hemma och tror inte skolan går me på att jag läser halft distans sista tiden som är kvar.. Kommer ju redan dock skippa praktiken men har massa och plugga igen.. Hoppas dom förstår och kan hjälpa men de har dom inte gjort innan så tror inte dom gör de nu heller och jag bryr mig inte vilket.. Orkar inte tjata me dom, nötter e dom allihoppa där nästan..

Jag ska gå upp och tar med mig garnet och virknålet och har de brevid om jag inte kan sova..
Ja jag vet, jag håller på och virkar..
Det är faktiskt kul och tiden går snabbare då, håller på och virkar en filt/överkast till bebben och ska bli kul sen när den är färdig och bli ett minne till den :)

Godnatt folket.. Zzz..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0