Onsdag..

Går in i vecka 29 idag då..
Imorgon blir de ett långt besök hos BM.. Ska göra glukosbelastning, vilket är tråkigt..
Men som tur så gör man de bara två gånger under graviditeten och har redan gjort de en gång..
Och som tur så följer bubben me mig dit också :)

Idag händer inte alls mycket, tänkte gå lägga mig i sängen igen och glo på tv och vänta på att Fredrik ska komma hem, han kommer jobba hemma nu ca 3 veckor framåt.. Sen ska han åka göra något i sthlm igen som inte gick göra nu för de så dåligt väder, så hoppas dom blir klar me skiten där sen och dom får bygge här nere nu..

Sånt som märks, man vet aldrig me den gubben som sagt..

Nu blir de lite kaffe och sen tvn..



Kommentarer
Postat av: Alexandra

glukosbelastning?? Det är för att du är lite överviktig va? För vi pratade om det men jag låg under Bmit eller hur det nu stavas så jag slapp det.. men en tjej kompis hade ju Bmi 32 tror jag det var så därför var hon med tvungen att göra det. Eller tvungen och tvungen var hon ju inte. Men hellst ska man ju göra det där

2010-03-19 @ 18:04:12
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Okey... Men vad låg dtt bmi på?

2010-03-21 @ 23:16:02
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0