Sjuk..

Ligger hemma och är sjuk..
Fick plötsligt ont i halsen i torsdag och efter det har de bara blivit värre, genom förkyld och ont i hela kroppen..

Så har inte hänt så mycket under helgen..

Fredags va jag i skolan och sen åkte vi till Linköping, handla lite smått hem igen och åt buffé på Ikano :)

Lördags städade vi lite hemma och tog de lugnt fram till kvällen, sen kom mina päron hit me Wille, Liam och Viktor.
Vi gjorde premiär för grillen och grilla lite korv för barnen är ju lite kinkiga mot någon god kött..

Söndagen vart jag lite mer sjuk när förkylningen tittade fram lite så hände inte så mycket och igår va jag inne hela dagen precis och hade pyjamas..
Sov knappt något för vakna hela tiden och va så täppt i näsan att va tvungen snuta mig för de minsta lilla så min näsa är helt irriterat och slitet av all papper..

Nu vakna jag 8.15 idag, men känner att behöver en dag till och va hemma..
Skulle velat va i skolan och lyssna och palliativ vård som de va förelasning idag om men kan inte rå för att jag inte orkar och vill inte sitta där och snora mig direkt för de va inte bara klassen då..

Blir äta lite frukost, gröt står på listan..
Har ätit de till frukost i över en vecka nu, nyttigt och börjar gilla de också och hoppas tantarna inte klagar lika mycket, försöker iaf..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du får ta och krya på dig

2010-04-01 @ 13:08:07
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0