Torsdag..

Händer inte så mycket idag, kunde eller fick sova ut ordentligt idag vilket va skönt..
Sitter och dricker kaffe nu och eldar i huset :) Lite värme får de komma fast de inte är minus ute, annars kanske dom små firrarna tycker de blir kallt i vattnet..

Ska åka kolla på en vår/sommar jacka.. Känner att "jackan" jag har nu är inget jag vill ha på mig om de ska va sol och varmare ute.. Hoppas man hittar nån..

Jag bara önskar att min bubbe kom hem idag också, han sa att dom åker tidigt imorgon.. Men smsa och fråga om han är snabb idag me sina händer så kan dom åka hem ikväll redan istället för tidigt imorgon :)
Hände faktiskt de en annan gång jag önskade han kunde komma hem dagen innan och han ringde och överraskade mig att han va utanför när jag sov hos pappa inne i stan..

Ska göra nån nytta här hemma tills mamma kommer och hämtar mig, orkar inte åka buss, speciellt inte när idoterna till busschaförer tar betalt för vuxen! Säger alltid ungdom och sen de vuxen priset han tog kostar inte ens så mycket och åka den här biten.. Men men, finns nötter till allt tydligen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0