Onsdag(torsdag)

Ska snart ta och gosa me kudden, vovvarna och min nya nalle jag fick av bubben :)

Sitter inte så mycke vid datorn och glömmer blogga nu för tiden..

De som hänt under en vecka är inte så mycke då förutom vi har hämtat husvagnen och va campa me den i lördags, hade me oss vovvarna för att se om de funkar och de gick ganska bra.

Sen i måndags hade jag och hjärtat mitt vart ihop 2 helt underbara år <3
Fick då en nemo nalle och tyckte de va sött för de har en mening varför just en sån nalle :)

Idag har jag vart i stan me Sara o hennes familj :) en liten tösa deras bebis men jätte söt :)
Grattis till dottern och lycka till i framtiden :)

Handlade lite nya pyjamas till bebben också på stan :)

Sen har man gått in i vecka 36 idag också, bara 35 dagar kvar till BF <3

Mer har inte hänt här nu iaf..

Nu ska jag släppa ut hundarna eller Tippen iaf så han inte väcker mig allt för tidigt imorn bitti sen och sen ska jag försöka sova..

Saknar min bubbe som är i Helsingborg och jobbar, han kommer hem idag torsdag eller imorn. Men sen kommer han bara jobba hemma och de tycker jag är jätte skönt :)

Älskar dig Fredrik <3



Nemo nallen jag fick, jätte gosig :)




5/5-2010 Magen v36, 35+0 :)




Natti natt folket.. Zzz..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0