Städ dag..

Puh!..
De kan jag säga nu..

Har idag vikt alla bebis kläder in i lådan och plockat in alla lådor in i garderoben i barnrummet.
Tvättat en maskin vitt, mörk och två maskiner bebiskläder som va nya och vill tvätta de innan de kommer till användning..
Lagat lunch/middag, vart pastasallad med tonfisk..

Ville dammsuga och skura golven men jag är inte alls kunnig och har aldrig bytt påse i dammsugaren och den är ju säkert inte full och måste bytas och jag vet inte hur man gör de :/
Bubben brukar göra de men han är ju inte hemma nu :(

Får fortsätta me och plocka undan lite och börja packa bb väskan som jag känner att jag vill ha klar faktiskt för man vet ju aldrig när den kan komma..

Och sen systers sambo som fyller 30 år idag, grattis på dig!
Har inte ork att åka dit på fika, får ta de i helgen me Fredrik.

En lugn kväll sen framför tv:n..

Saknar dig hjärtat <3



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Inte långt kvar nu tills bässe ska komma ju :)

2010-05-07 @ 21:28:42
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0