1 Dag kvar..

Börjar bli nervös, lite iaf..
Ikväll måste jag duscha två gånger och två gånger imorn innan operation..
Allt kommer gå fint, kommer ha me mig min bubbe <3
Farmor ska ta hand om lill snuttan tills jag får åka hem från sjukan igen..

Men julmaten kommer jag få skippa :( måste fortsätta äta kokt mat och sånt i typ 2 månader efter operation, men är ändå glad och skippa det nu och kunna äta vanligt igen en dag och fler jular blir de ju..

Lill snuttan sover just nu i min famn sen en halv timma tillbaka.
Ska försöka städa lite hemma också idag för de kommer jag inte kunna göra sen.
Va handla igår också lite mat åt bubben och snuttan, enkel mat som han kan laga :) för min del blir de flytande ett par dagar..





Mammas hjärta <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0