Bakdag..

Blir och baka lite bullar och pepparkakor ikväll efter att vi vart på vårdcentralen.
Måste dit och ta blodprover, ringde imorse till kirurgen för värkarna jag får hela tiden efter operationen och dom ville börja med lite blod prover. Men skulle få hämta ut nån annan medicin också som ska hjälpa mot värkarna..

Sen blir de affärn och handla lite grejer till pepparkaksdeget för ska ge mig ut på och prova göra degen själv för första gången, dom flesta säger att de blir godare så..

Sitter här också samtidigt och funderar ut julklappar, till min bubbe vet jag redan vad han ska få <3
Men sen äår de alla 8 syskon barn som ska ha något och våran päron också, men hoppas man hittar de i ullared för ska dit på fredag..

Ska få imorn också lite gottigott hem också :P Lite av de ska jag spara till lustpartyt i december men resten ska jag själv ha :) mumsigt! Cider, vin, öl och sprit, gött och ha lite blandat hemma i lager :P

Igår gick de bra på feelgood, väntar nu bara på samtal från dom för boka in en träning med en instruktiör som ska visa lite så de blir rätt. Skulle boka in en tid den här veckan redan och efter det så är de bara och köra.
Har ätit choklad, kakor och annat gott men de får va slut me de sen, sen så är jag ju sugen på allt de där för har inte rökt på 2veckor och de börjar kännas. Men ska inte börja igen och kilorna kan jag träna bort sen om jag går upp lite men kan ju inte dock träna till friska lungor direkt..

Nu ska jag plocka lite i vardagsrummet och gosa me snuttan <3

Älskar min underbara dotter Isabelle och min älskade sambo Fredrik <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0