Måndag 15 november

Åter igen är de måndag och en ny vecka..
Men hoppas veckorna går lika fort som de har gjort hittills för längtar till december månad, ska ha hudvårdsparty och lustparty och sen få naglar och fransar, sen fyller man år och de är julafton och nyår.. Massa saker då..

Helgen har vart rolig.
Fredags åkte vi hem från pappa ju och jag städade vardagsrummet och vi såg på idol och hade en mysfredag.

Lördag fortsatte vi städa här hemma och sen kom Madde och Magnus hit, dom hade inget planerat och fråga om dom hade lust och bara hänga hos oss lite..
Madde färgade mitt hår och vi tittade på kläder på nätet till halv 2 på natten så dom stannade kvar över natten.

På söndag morgon så fick pappa Fredrik farsdag pressent av lilla snuttan <3
Sen så gjorde jag gröt till oss till frukost, mysigt me täända ljus också.
Sen bestämde vi för åka till Ikano, vart förbi telia och Ikea, där vi åt på restaurangen också.
Vart lite nya saker till köket och nya täcken och kuddar som va jätte varma att sova i.
När vi kom hem somnade jag direkt på soffan efter lite sömn från natten, bubben väcker mig efter 7 för vi skulle spela bingolotto, sen ser vi på film och myste bara.
Vart inte farsdag firande för våra pappor, vi får ta åka dit i veckan och göra det.

Idag blir de 5 månaders spruta för lilla Isabelle, hoppas hon inte blir lika ledsen och sjuk som hon vart sist <3
Sen efter de blir de en sväng in till Motala för ska till feelgood och lägga upp en planering för träningen.

Längtar till fredag också för då blir de Ullared :D

Passa på också säga Grattis på födelsedagen till syster Johanna som fyllde år igår och Grattis till Madde som fyller år idag.

Nu ska jag plocka undan lite medans snutta sover.

Hejs..

Älskar min familj <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0