Sova sängen..

Dags och krypa under täcket och blunda..

Helgen har varit helt fullt, nästan då..
Fredag åkte vi till Ullared då, hittade massa fint och nästan alla julklappar.. Isabelle fick sova hos Emelie och Gustav från tosdag och va dör tills pappa Fredrik slutade jobbet, tack för hjälpen :)

Lördag va de ju bröllop för min bror och Anna.. Fint va de :)
Sen va de ju mat och fest i brödragården och träffade flera kusiner man inte sett på flera år och lite annan släkt också :) Sen vart de vidare på fest hos Sara och Leslie, kusiner och brorsan följde me och bubben så klart.
Åker ner till stan en sväng men bubben åkte hem då istället.

Söndag sov vi ända till halv 1 och de va skönt, sen så börjar vi städa och väntar på att snuttan skulle komma hem från farmor vart hon hade sovit över natten då efter bröllopet och lite stund på festen efter..
Sen kommer Madde och Magnus hit och vi spelar bingolotto med dom och efter de vart de film och dom åkte hem sen, då hoppade vi i bastun en sväng innan man skulle sova. Skönt och basta när de är kallt ute på kvällen.

Idag har jag inte gjort alls mycket mer än tvättat lite och lagat mat och myst me snuttan.. Eller jaa igår måndags då..
Fick för mig och baka cokosbollar också på kvällen, goda vart dom..
Sen har man beställt en ny klänning, träningskläder, nya tofflor, nya thigts, nya tofflor till bubben och lite kläder åt snuttan så klart :)

Nu ska jag få bubben till sängen också som sover just nu här bredvid mig i soffan, han värmer mig om kvällarna för brukar frysa..

Natt natt..

Älskar er min underbara sambo och min älskade dotter Isabelle <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0