Tisdag..

En vecka kvar av november månad, längtar bara till december för då är de jul när man är också i samma månad..

Först, glömde skriva igår Grattis brorsan Jarmo på födelsedagen!

Idag händer nog inte så mycket mer än att ska nog be Fredrik hämta in alla julpynten så man kan kolla om de är något som behövs och köpas till de här året, iaf ett par julgardiner till snuttans rum måste inskaffas..

Kan nog smått börja plocka upp julsaker i vecan men väntar med belysningen lite så folk tycker inte att jag är helt klok och har allt uppe innan det är ens första advent..

Ta in röda mattan också och se om den måste tvättas innan man ställer den på golvet, den ger väldigt mycket julstämmning, bara en röd matta liksom!
Men är lite pryl galen och älskar massa små saker som gör de extra fint och massa tända ljus överallt :)

Och de är inte ens månad kvar tills jag fyller :P
Fast inget märkvärdigt och fylla 22 direkt men ändå känns de lite äldre..
I år kommer bubben va ledig då och dagar till jul och sen på nyår också, de gillar jag hemma :)
De är så mycket som ska göra ordning dagen innan jul och de blir stressigt eftersom man kan inte göra de dagen innan de heller för då är de folk här på fika och så..

Jag vill få me någon till träningen också!
Alla bara säger att de är dyrt, jag säger att folk är lata då! För om man vill träna och få bättre kondition så är de inte dyrt me dom pengarna!
Jag ska dit i veckan och göra första träningen iaf och veta hur jag ska träna. Har också köpt tränings väska och sen beställt trningskläder, så man är påväg..
Kommer komma bada me lill skrutta också där, gratis och de är hur skönt som helst..

Helgen ser också fullt upp, fredag blir de mys hemma då, åka iväg och köpa de sista julklapparna kanske då..
Sen lördag ska jag me syster och några andra tjejer till och vara modell, känns lite kul och bli fixad och fotad och så :) sen skulle vi ut och äta och ta lite gott till de, vissa skulle ut men då åker jag hem till mina hjärtan..
Söndag blir de städ och grej med julgardinerna då, då de är första advent :)

Nu ska jag försöka plocka undan och fixa diskmaskin innan Isabelle vaknar då..

På återseende!

Älskar min sambo och min underbara dotter Isabelle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0