Uppskjutet..

Första träningen med en instruktör är uppskjutet till nästa onsdag 1 december..
Men de gör inget, har sagt att ska sluta me all godis och sånt från de datumet och då får träningen komma in där..
Måste minska till att helger får innebära iaf lite godis.. Det är rökandet som gör att jag inte va sugen och nu när man inte röker så är jag sugen på choklad speciellt hela tiden..
Sen så klart blir de lite gott till kalaset och julafton och nyårsafton och andra sånna tillfällen men annars ska jag va utan sånt, cola, godis, chips och annat sött.. Får hålla till mig till mina popcorn :P

Ska underhålla stumpan liten, hon busar i sin gåstol just nu. Dags och ta en tupplur snart för hennes del också <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter inte fel =) Fast godis är ju sååå gott :D

2010-11-24 @ 12:42:05
URL: http://mammaochisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0