Ursäkta röran..

Madde håller på och fixar min blogg och den är inte riktigt klar än, tror jag inte..
Så därför är de så som de är..

Men de blir fint sen :)

Har alltid massa ock förklara men tar inte allt den här gången..

Mamma fyller år idag, Grattis <3

Imorn ska vi till linköping och handla julklappar :) Madde och Magnus ska kanske me..

Lördag ska jag va modell, ha ha jätte kul..

Söndag blir de mys och hoppas vi fått upp all julpyntadet då..

Ska till tandläkaren också i december, ringde och bokade tid för tycker de dags och börja fixa de och sen har de ålt lagning bort från två tänder.. Blir inte billigt...

Nu ska jag ta lill snutta som börjar bli trött..

Älskar mig familj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0