3 september 2010

Nu är de dags och skriva lite här..

Men mycket händer de och allt kommer nog inte me..

Mammas hjärta växer och växer, väger nu runt 6kg och e runt 60 lång.. Blir bvc på måndag för kontroll och 3 månaders spruta, men som tur så ska pappa dit me dig och jag själv ska till röntgen läkaren samtidigt..

Som sagt har vi vart på semester, åkte till Timrå och hälsa på syrran. Gick bra me bilresan..
Sen åkte dom ner me oss till Motala och stannade nästan hela augusti här..

Samtidigt man va uppe i Timrå så fick jag besvär under revbenet och de visade sig vara gallsten :/ därför ska jag till läkaren på måndag, hoppas på operation snart så jag får äta normalt.. Fast de bra på ett sätt, går ner i vikt men de är ju av fel anledning dock..

Har haft snuttans dop me den 21 augusti och hon va jätte duktig i kyrkan :)
Vart lite på marknader också, köpt tshirtar till Isabelle såklart <3

Nu har vi sovit hos min pappa sen tisdags, skönt och kunna gå ut och gå me snuttan och vovvarna medans Fredrik är och jobbar..

Mer än så har de inte hänt, förutom de gamla vanliga som man gör, städar och grejar me de mesta..

Får se när de blir nått här igen, internetet fungerar inte hemma..

hejs svejs..



2 år och 4 månader av kärlek idag <3

Älskar min Fredrik och våran underbara dotter Isabelle <3








Mammas finaste Isabelle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0