Onsdag 22 sep.

Litet och snabbt inlägg slänger jag här..

Snuttan sover i min famn och hon mår jätte bra så förmodligen har hon inte blivit smittad i maginfluensa, tur de..'

Tvättar idag och tänkte börja plocka undan lite om inte Isabelle vaknar när jag lägger henne ner..
Fast hon vakna 07.00 idag och har inte sovit så mycket sen dess.
Hon är så gullig, vakna och kollade på mig och flinade jätte mycket och sen blundar hon igen <3
Mammas gullunge <3


Nu ska jag fortsätta och grejja här hemma.

btw så funkar vårat internet igen, de skönt :)

 

Och dom flesta tycker min tjej är lik mig, här ser ni :)

 



Hon är ju bara så sööt <3


Helt underbar <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle fredrik vara pappaledig? när ska du börja skolan?

2010-09-24 @ 13:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0